دلیل اهمیت تهیه لیست ایمیل بازدیدکنندگان ، برای کسب و کارهای اینترنتی چیست؟

تهیه لیست ایمیل بازدیدکنندگان سایت

جمع آوری آدرس ایمیل و تهیه لیست ایمیل بازدیدکنندگان کار آسانی نیست. برخی از مردم آن قدر از ایمیل های ناخواسته آزار دیده اند که حاضرند هر چیزی در اختیار شما قرار بدهند به غیر از ایمیل شان. دیگران نیز ممکن است ایمیل شان را به شما بدهند اما حتی اگر مشتریان وفاداری هم باشند وقتی ایمیلی بر خلاف انتظارشان، از شما می گیرند به لغو اشتراک یا اسپم کردن ایمیل تان متوسل می شوند.

به طور کلی کیفیت لیست ایمیل شما به این بستگی دارد که در مرحله ی اول از کجا و چگونه اطلاعات را جمع آوری می کنید و در مرحله ی بعد کجا و چگونه این اطلاعات را ذخیره و مدیریت می نمایید. بهترین کار برای اطمینان از کیفیت اطلاعات این است که آن ها را به طور مستقیم از صاحب اصلی آن یعنی همان بازدیدکننده سایت تان جمع آوری کنید

باور کنید یا نه، بیشتر مشتریان آینده به هر چیزی که شما تصمیم می گیرید در چارچوب راهبرد ایمیلی تان برایشان بفرستید، علاقه مند نیستند. همان طور که اطلاعات تماس و اجازه ی ارسال را جمع آوری می کنید از مشترکانی که مشتریان بالقوه هستند بخواهید علایقشان را با شما در میان بگذارند. استفاده از اطلاعات مورد علاقه ی آن ها به شما اجازه می دهد لیست ایمیل هایتان را گروه بندی کنید و اطلاعات مربوط به گروه خودشان را برایشان ارسال کنید.

ایمیل ابزار به صرفه ای برای ارسال پیام های بازاریابی است. چرا که با استفاده از آن برای جمع بزرگی از مشتریان بر اساس علایق ویژه ی آن ها پیام های شخصی و هدفمندی ارسال میکنید.

هنوز هم ایمیل یکی از قوی ترین و ارزشمندترین سرمایه های هر کسب و کار آنلاینی محسوب می شود. هر کسب و کار اینترنتی که سعی به بازاریابی یا فروش آنلاین محصولات یا خدماتش را دارد، باید آدرس ایمیل افراد علاقه مند را جمع آوری کرده و با جذب مشترک ، لیست ایمیل بازدیدکنندگان را بسازد. ما در سایت آرکاد دوره آموزشی رایگانی را آماده نموده ایم با عنوان پاکت نامه های اینترنتی که در آن روش های تهیه لیست ایمیل بازدیدکنندگان یا بعبارتی Email List Building را آموزش می دهیم . این موضوع یکی از مهمترین گام های بازاریابی اینترنتی می باشد و با مواردی همچون ارسال ایمیل های گروهی و خرید بانک ایمیل مشاغل که اصلا توصیه نمی شود، کاملا متفاوت است .

دوره آموزشی رایگان پاکت نامه های اینترنتی

پاکت نامه های اینترنتی : آموزش تهیه لیست ایمیل بازدیدکنندگان

آیا از درآمد سایت تان راضی هستید؟

چگونه می توان درآمد سایت را افزایش داد؟

چرا به آدرس ایمیل بازدیدکنندگان سایت نیاز داریم؟

چگونه آدرس ایمیل بازدیدکنندگان سایت را بدست آوریم؟

دلیل اهمیت تهیه لیست ایمیل بازدیدکنندگان ، برای کسب و کارهای اینترنتی چیست؟

  • استراتژی های کارآمد برای تهیه لیست ایمیل بازدیدکنندگان چیست؟
  • بدون داشتن لیست ایمیل بازدیدکنندگان ، رشد و موفقیت کسب و کارتان، به کندی صورت می گیرد.
  • بدون لیست ایمیل بازدیدکنندگان ، فروش سایت تان پایدار نیست!
  • با استفاده از ایمیل، تنها با یک کلیک می توانید مشترکین را از تمامی خبرهای مهم مربوط به کسب و کارتان آگاه کنید!
  • با ارسال ایمیل، مشترکین مرتباً از وبسایت تان بازدید کرده و همیشه برندتان را به خاطر خواهند داشت.
  • لیست ایمیل بازدیدکنندگان تان، مهم ترین سرمایه کسب و کار اینترنتی تان است!
  • اگر شما قصد فروش محصولات یا راضی نگه داشتن مشتریانتان را داشته باشید، اول از همه باید آن ها را تبدیل به مخاطب دائمی کنید و برای اینکار به آدرس ایمیل آنها نیاز دارید!
  • لیست ایمیل بازدیدکنندگان تان را تهیه کنید، بدون شک اینکار باعث افزایش درآمد کسب و کارتان خواهد شد!
  • می توانید با کمک ترفندهای ساده دوره آموزشی پاکت نامه های اینترنتی، آدرس ایمیل افراد را جمع آوری کرده و تولید مشترک راغب را افزایش دهید!

[button color=”green” size=”big” link=”http://” icon=”” target=”false” nofollow=”false”]من می خواهم در دوره آموزشی پاکت نامه های اینترنتی شرکت کنم![/button]

سرفصل های دوره آموزشی پاکت نامه های اینترنتی

این دوره آموزشی رایگان در ۴ جلسه برگزار میگردد که لینک ویدئوهای هر جلسه برای شما در مدت ۴ روز ایمیل خواهد شد.

موضوع ویدئو جلسه اول “۸ دلیل تاثیر ایمیل مارکتینگ در رشد مشاغل” می باشد. در این جلسه ۱۸ دقیقه ای که حجم فایل آن فقط ۲۶ مگابایت می باشد، سعی شده دلایلی مطرح شود که شما را به استفاده از ایمیل مارکتینگ ترغیب نماید. برای ورود به این عرصه اولین گام آماده نمودن لیست ایمیل بازدیدکنندگان سایت است.

در ویدئویی که روز دوم برای شما ایمیل خواهد شد موضوع “۱۰ جایگاه مناسب برای گرفتن ایمیل کاربران” مطرح می گردد که شامل نکات بسیار کلیدی و مهمی می باشد. کافی است پس از دانلود فایل ۳۲ مگابایتی فقط ۲۰ دقیقه وقت صرف کنید و با این موارد جالب آشنا شوید.

آشنائی با Lead magnet ها که ابزاری برای دریافت آدرس ایمیل بازدیدکنندگان می باشند بسیار مهم است که با این موضوع در جلسه سوم بمدت ۲۳ دقیقه و پس از دانلود فایل ۳۶ مگابایتی آن، آشنا خواهید شد.

کاربردی ترین موضوع را در جلسه چهارم که جلسه پایانی دوره پاکت نامه های اینترنتی می باشد دنبال کنید. آشنائی با ۲۵ ابزار فوق العاده جهت تهیه لیست ایمیل بازدیدکنندگان و همچنین معرفی سرویس های مدیریت ایمیل مارکتینگ از مباحث بسیار مهم و کلیدی می باشد که در مدت ۴۰ دقیقه ارائه میگردد. حجم این فایل فقط ۵۶ مگابایت می باشد.

این دوره آموزشی ارزشمند را از دست ندهید!

جلسهموضوعمدت (دقیقه)حجم فایل (MB)
۱۸ دلیل تاثیر ایمیل مارکتینگ در رشد مشاغل۱۸۲۶
۲۱۰ جایگاه مناسب برای گرفتن ایمیل کاربران۲۰۳۲
۳آشنائی با Lead magnet ها۲۳۳۶
۴آشنائی با ۲۵ ابزار فوق العاده جهت تهیه لیست ایمیل۴۰۵۶

معرفی امید نیکنام (مدرس دوره)

 

مدرس و مشاور کسب و کار اینترنتی

مدیر سایت آرکاد

مجری پروژه های بازاریابی اینترنتی

مهندس نرم افزار

برنامه نویسی پروژه های نرم افزاری تحت وب

فعالیت کارشناسی و مدیریتی در حوزه IT از سال ۱۳۷۵ تاکنون

امید نیکنام

قیمت دوره آموزشی پاکت نامه های اینترنتی

۷۹ هزار تومان

رایگان

[button color=”green” size=”big” link=”http://” icon=”” target=”false” nofollow=”false”]من می خواهم در دوره آموزشی پاکت نامه های اینترنتی شرکت کنم![/button]

نظر متخصصین بازاریابی در مورد ایمیل مارکتینگ

بسیاری از بازاریاب های شرکت های مهم و موفق دنیا بر این باورند که ایمیل مهم ترین و تاثیرگذارترین کانال برای رشد هر کسب و کاری است.

در ادامه به چند مورد از توصیه ها و نظرات این افراد موفق اشاره می کنیم:

بین تمام کانال هایی که من برای بازاریابی استفاده کرده‌ام ایمیل از همه بهتر و باثبات تر بوده؛ نه فقط نرخ تبدیل ایمیل خیلی بالاتر است بلکه همین که لیست ایمیل بازدیدکنندگان را تهیه کردید می توانید به صورت دائمی با تبلیغ محصولات مختلف از طریق این لیست در آمدزایی داشته باشید. وبسایتهای موفقی مثل آمازون مرتب با ارسال ایمیل و تبلیغ محصولاتشان افراد را تشویق به خرید می کنند.

whyemail-neilpatelNeil Patel – از موسسین شرکت های KISSmetrics و Crazy Egg و نویسنده وبلاگ Quicksprout

 

برندها وشرکتهای زیادی جامعه مخاطبینشان را در فیسبوک یا گوگل پلاس شکل می دهند که کار خوبی است اما باید در نظر داشته باشیم که فیسبوک یا گوگل متعلق به ما نیستند. در واقع سرمایه شما مخاطبینتان هستند. ایجاد لیست ایمیل بازدیدکنندگان اولین مرحله در شناخت مخاطب و مشتریان بالقوه است. اگر هدف فروش بیشتر یا خوشحال نگه داشتن مشتری باشد اول لازم است که آن ها را به عنوان مخاطب در دسترس داشته باشیم. به عنوان صاحب یک کسب و کار تنها افسوس و پشیمانی من این است که زودتر بر ایجاد لیست ایمیل بازدیدکنندگان تمرکز نکردم.

joepulizziJoe Pulizzi – بنیانگذار موسسه بازاریابی محتوایی

 

در صورتیکه از فیسبوک یا توییتر استفاده کنید برای صحبت کردن با مشتریانتان به این پلتفرم ها متکی خواهید بود اما ایمیلی که به مخاطب ارسال می کنید بدون واسطه به دستش می رسد و تنها کاری که شما باید انجام دهید ارسال مطالب صحیح و مناسب است. ایمیل مقیاس پذیرترین راه برای برقراری ارتباط با مشتریان، فروش محصولات و ایجاد روابطی عمیق تر با مشتریان قدیمی است. AppSumo.com که درآمد ۷ رقمی دارد ۹۰ درصد از در آمدش را از طریق ایمیل به دست می آورد.

noahkaganNoah Kagan – بنیانگذار شرکت SumoMe

 

ایمیل یکی از مهم ترین و حیاتی ترین ابزارهای بازاریابی است. هیچ راهی بهتر از ایمیل برای دستیابی به مخاطبین و برقراری روابط شخصی قوی و موثر با آن ها وجود ندارد. اگر می خواهید در کسب و کارتان موفق شوید همان روز اول شروع به تهیه لیست ایمیل بازدیدکنندگان کنید.

danoshinskyDan Oshinsky – مدیر خبرنامه‌ی Buzzfeed

[button color=”green” size=”big” link=”http://” icon=”” target=”false” nofollow=”false”]من می خواهم در دوره آموزشی پاکت نامه های اینترنتی شرکت کنم![/button]