ترفندهای اینستاگرام که کمتر کسی از آنها اطلاع دارد!
در این مطلب از سایت آرکاد می خواهیم شما را با ترفندهای اینستاگرام آشنا کنیم.
پیشنهاد میکنم فایل ترفندهای اینستاگرام را همین الان دانلود کنید!
1- آموزش درج لینک در استوری اینستاگرام
استوری های اینستاگرام باعث شدند مدت زمانی که افراد در این اپلیکیشن سپری میکنند، حدود ۱۰ دقیقه بیشتر شود. اما هر چند این افزایش زمان میتواند منجر به افزایش تمرکز و توجه نسبت به برند شما شود اما اگر از آن برای هدایت ترافیک به سمت وبسایتتان استفاده نکنید، فایده چندانی برای شما نخواهد داشت و از بازاریابی اینستاگرام نتیجه خوبی نخواهید گرفت.
اگر تعداد فالوورهای شما در اینستاگرام بیش از ۱۰ هزار نفر باشد یا اگر از کاربران تایید شده اینستاگرام باشید (با تیک آبی) ابزاری بسیار موثر به نام لینک swipe up در اختیار شماست. این نوع لینکها امکان درج محتوایی جذاب درباره یک محصول، سرویس یا رویداد جدید و سپس تشویق کاربران به “بالا کشیدن لینک برای مشاهده اطلاعات بیشتر” را فراهم میکنند.
اما این قدرت و توانایی منجر به ایجاد مسئولیتهایی برای شما میشود. در این مطلب که به شما ترفندهای اینستاگرام را آموزش میدهیم، ابتدا خواهید آموخت که چطور یک لینک به استوری خودتان اضافه کنید و چطور میتوانید از آن به نفع خودتان استفاده کنید.
چگونه به استوری های اینستاگرام swipe up اضافه کنیم؟
- اگر ۱۰ هزار فالوور دارید یا اکانت شما یک اکانت تایید شده است، وقتی ابزار استوری اینستاگرام را باز میکنید یک آیکن لینک مشاهده خواهید کرد.
- روی آیکن لینک کلیک کنید و آدرس لینک موردنظرتان را در قسمت مشخص شده درج کنید.
- روی گزینه Done در سمت راست بالای صفحه کلیک کنید.
نحوه اضافه کردن لینک به استوری اینستاگرام
در توضیح یکی دیگر از ترفندهای اینستاگرام استوری در ۴ گام ساده لینک را به استوری اضافه می کنیم:
- با موبایل تان یک عکس برای اینستاگرام گرفته یا یکی از عکسهای موجود خودتان را به استوری اینستاگرام آپلود کنید؛ سپس روی آیکن سمت راست بالای صفحه که شبیه به یک زنجیره است کلیک کنید.
- در این قسمت، روی گزینه + URL کلیک کنید تا بتوانید لینک یک صفحه را اضافه کنید. در صورتیکه میخواهید لینک یک ویدیوی IGTV را در استوری قرار دهید میتوانید گزینه مربوط به این کار را انتخاب کنید.
- URL مورد نظرتان را در کادر متنی وارد کنید. بعد از اینکه کارتان انجام شد روی گزینه Done در سمت راست بالای صفحه کلیک کنید.
- وقتی استوری شما آماده انتشار بود روی گزینه + Story در سمت راست پایین استوری کلیک کنید. حالا استوری شما یک لینک با نام See More خواهد داشت.
مثالهای ترفندهای اینستاگرام در استفاده از لینک Swipe Up در اینستاگرام
مثال اول: دستور پخت در @Detoxinista
یکی دیگر از ترفندهای اینستاگرام این است که وبلاگ نویسان حوزه آشپزی و غذا مثل @Detoxinista از لینک swipe up در استوریهای اینستاگرام برای قرار دادن دستور پخت غذا در این پلتفرم استفاده میکنند. این افراد تصاویری از غذاهای لذیذ را در استوری منتشر میکنند که کاربران را تشویق به کلیک روی لینک میکند تا دستور پخت آن را مشاهده کنند و خودشان آن را بپزند. این لینکها تبلیغ مستقیم نیستند اما کاربران را به وبسایت Detoxinista هدایت میکنند که در آنجا میتوانند کتاب آشپزی این وبسایت را خریداری کرده و با برند آنها بیشتر آشنا شوند.
مثال دوم: آیتمهای پوشیدنی @Alifedotowsky
اگر شما هم از طرفداران برنامه تلویزیونی Bachelorette باشید احتمال متوجه افزایش محبوبیت مسابقههای این برند برای درج لینک آن در استوری و تبلیغ محصولات مختلف آن هستید. خانم Ali که یک وبلاگ نویس در حوزه مد و فشن است تصاویر یا ویدیوهایی از لباسهای خودش در استوری منتشر میکند به همراه لینکهایی که کاربران میتوانند از طریق این لینکها آیتمهای تبلیغ شده را به صورت آنلاین خریداری کنند. همچنین وی تخفیفهایی برای کاربرانی که از این طریق خرید کنند در نظر میگیرد که همین کار باعث تشویق کاربران به خرید از وبسایت یک برند میشود.
مثال سوم: آموزش حرکات ورزشی ویژه تابستان در @Popsugarfitness
یکی از موثرترین روشهای استفاده از لینکهای swipe up که از ترفندهای اینستاگرام است، پیشنهاد دادن چیزی ارزشمند به فالوورها است. برای مثال @Popsugarfitness یک سری تمرین تابستانی با پیشنهادهای وسوسه انگیز ارائه داده با این عنوان که: “لینک را بالا بکشید تا ۱۰ دقیقه تمرین برای فرم دهی بدن بدون نیاز به تجهیزات بگیرید”. قطعاً هر چه وبسایت شما برای کاربران ارزش بیشتری داشته باشد زمان بیشتری را در آن سپری میکنند و تبدیل به طرفداران پروپا قرص برند شما خواهند شد.
مثال چهارم: کمپین Be More Human اینستاگرام @Reebok
Reebok کمپینی قدرتمند و به موقع به نام “Be More Human” راهاندازی کرده است که خانمها را تشویق به افزایش قدرت بدنی خودشان از طریق ورزشهای تناسب اندام میکند. این شرکت از طریق استوری اینستاگرام و با نشان دادن خانمهایی مثل Gigi Hadid یا Danai Gurira سعی میزان اطلاعات مردم را درباره این کمپین افزایش دهد و وقتی لینک Swipe up این استورهای را بالا بکشید اطلاعات بیشتری درباره این کمپین کسب میکنید. در وبسایت این شرکت امکان خرید تی شرت یا اهدای پول برای این کمپین وجود دارد اما مسلم است که Reebok سعی دارد بیشتر از هر چیزی در کانون توجه قرار داشته باشد.
۲- اینستاگرام امکان repost کردن استوریهایی که در آنها منشن میشوید را به صورت استوری دارد
یکی از ترفندهای اینستاگرام که در استوریها اعمال شده بدین صورت است که اگر فردی شما را در استوری خودش منشن کند (mention) شما هم بتوانید بلافاصله آن استوری را repost (یا بازنشر) کنید و آن عکس یا ویدیو را به استوری خودتان اضافه کنید.
این ویژگی جدید که @mention Sharing نام دارد، وقتی فعال میشود که شما کاربری را در استوری خودتان تگ کنید. در این صورت یک منو باز میشود که در آن اعلام میشود کاربری که نامش را ذکر کردید تا ۲۴ ساعت میتواند این استوری را repost کند. فرد مقابل یک اعلامیه از طریق دایرکت دریافت میکند که یک لینک تحت عنوان Add This to Your Story هم در آن قرار دارد. فقط کافیست این گزینه را انتخاب کند تا پیش نمایش استوری برای او نمایان شود تا در صورت تمایل آن را ویرایش کرده و متن، استکیر و آیتمهای دیگر را به آن اضافه کند. پس از انتشار استوری، فالوورهای این کاربر نام کاربر اصلی را مشاهده میکنند و میتوانند روی آن ضربه بزند تا پروفایل وی را مشاهده کند.
این آپدیت فقط به اکانتهای پابلیک یا عمومی اعمال شده و در حال حاضر در نسخه ۴۸ اینستاگرام در سیستم عاملهای اندروید و iOS موجود است.
۳- امکان پست کردن ویدیوهایی با مدت زمان یک ساعت در اینستاگرام
طبق اعلام وبسایت The Wall Street Journal اینستاگرام محدودیت زمانی ویدیوها را کمتر کرد و این یکی از ترفندهای اینستاگرام است که به کاربران امکان میدهد تا کلیپهایی با طول ۱ ساعت را در قسمت IGTV منتشر کنند. به این ترتیب انعطاف پذیری این بستر برای کاربران بیشتر شده و آن را یک قدم به یوتیوب و کمپانی مادرش فیسبوک نزدیکتر میکند.
طبق اعلام این وبسایت، این ویژگی بر ویدیوهای عمودی تمرکز دارد. در حال حاضر استوریها طوری طراحی شدهاند که همین فرمت عمودی را داشته باشند و در این گزارش اشاره شده که امکان انتشار ویدیوهای طولانیتر فقط در بخش IGTV از اپلیکیشن اینستاگرام وجود دارد و در فید اصلی هم میتوان یک دقیقه اول آنها را منتشر کرد. در حال حاضر طول استوری های اینستاگرام به ۱۵ ثانیه محدود است و ویدیوهای فید اصلی هم میتوانند تا ۶۰ ثانیه باشند.
ویژگی استوری در اینستاگرام حدود ۵۰۰ میلیون کاربر فعال در روز دارد. خود اینستاگرام بیش از یک میلیارد کاربر دارد.
۴- چگونگی پر کردن فید کاربران توسط الگوریتم اینستاگرام
اینستاگرام اعلام کرده که فید کاربران را چطور سازماندهی میکند و این که فاکتورهای مختلف را چطور در الگوریتمش لحاظ میکند. تا به امروز فید اینستاگرام برای علاقمندان این حوزه یک علم اسرارآمیز بود. پستهای مربوط به اعضای خانواده و دوستان نزدیک، بالاتر نمایش داده میشدند که این کار در راستای تصمیم این کمپانی برای فاصله گرفتن از نمایش پستها بر اساس تاریخ انتشارشان انجام میشد. اما چگونگی پر کردن فضاهای خالی بین پستهای مربوط به دوستان کمی اسرارآمیز و مبهم بود.
جولیان گاتمن، مدیر بخش محصولات اینستاگرام درباره چگونگی کار کردن الگوریتم آنها به خبرگزاری TechCrunch گفته است که در هنگام پر کردن فید کاربران به سه فاکتور مهم توجه میشود: علاقه کاربر، تازگی پست و روابط. فاکتور علاقه نشان دهنده این است که اینستاگرام درباره میزان اهمیتی که شما برای یک پست خاص قائل هستید، چطور فکر میکند و مواردی که ظاهرا از نظر شما مهمتر هستند را در بالای لیست قرار میدهد. فاکتور تازگی به این معناست که اینستاگرام به پستهای جدیدتر اولویت بیشتری اختصاص میدهد و در نهایت رابطه شما با فردی که مطلب را پست کرده نیز در نظر گرفته میشود.
هر چه میزان تعامل شما با یک نفر در این پلتفرم بیشتر باشد، احتمال این که محتوای منتشر شده توسط او در بالای فید شما قرار بگیرد، بیشتر میشود. اینستاگرام سه فاکتور دیگر را هم در نظر میگیرد: فرکانس بازدید، فالوئینگ و میزان استفاده. فرکانس بازدید یعنی این که شما چقدر به این اپلیکیشن سر میزنید چون اینستاگرام قصد دارد که بهترین پستها را از آخرین باری که اپلیکیشن را باز کردید، به شما نمایش دهد. فالوئینگ یعنی اگر تعداد افرادی که فالو کردید زیاد هستند، ممکن است اینستاگرام تعداد پستهای زیادی از یک فرد خاص برای شما نمایش ندهد تا بتوانید پستهای بیشتری از تمام کسانی که فالو کردید مشاهده کنید. میزان استفاده یعنی این که چقدر وقت در اینستاگرام سپری میکنید و با در نظر گرفتن این فاکتور تعیین میکند که چه موقع بهترین پستها را برای شما نشان دهد و این که آیا این وقت آنقدر طولانی هست که پستهایی با اهمیت کمتر را مشاهده کنید یا خیر.
همچنین در یکی از ترفندهای اینستاگرام ، اینستاگرام یکسری از تصورات غلط را از بین برد. اینستاگرام هیچ پستی را در فید پاک نمیکند بنابراین اگر کاربر به اسکرول کردن صفحه ادامه بدهد تمام مطالبی را که توسط افراد فالو شده منتشر شدهاند، مشاهده خواهد کرد. همچنین اینستاگرام اعلام کرده که پست کردن مطالب زیاد یا استفاده از تعداد زیادی هشتگ باعث افت رتبه کاربر در فید دیگران نمیشود.
نکته اصلی این است که اینستاگرام پستهای افرادی را به شما نمایش میدهد که برایشان اهمیت بیشتری قائل هستید. کاری که قرار است الگوریتم اینستاگرام انجام بدهد نیز همین است. اما این که اینستاگرام باید با این تصورات اشتباه هم مقابله کند نشان دهنده این موضوع است که مردم درباره چگونگی نمایش داده شدن مطالبشان در فید دیگران نگران هستند و اهمیت زیادی برای این موضوع قائلند. شاید تعامل مخاطبین برای بعضی افراد مهم نباشد اما برای کسب و کارهای مختلفی که برای افزایش آگاهی از برندشان به این پلتفرم متکی هستند، این موضوع بسیار حیاتی است.
۵- اینستاگرام امکان mute کردن دوستان را دارد
مدتهاست که اینستاگرام تلاش میکند امکان حذف دیگران از فید را فراهم کند. با آپدیتی که منتشر شده، با یکی دیگر از ترفندهای اینستاگرام ، شما میتوانید انتخاب کنید که پستهای فردی خاص از فید شما حذف شود و یا حتی میتوانید انتخاب کنید که علاوه بر پستهای کاربری خاص، استوریهای او هم از روی صفحه اصلی اینستاگرام شما حذف شود. اما در عین حال میتوانید پروفایل حذف شده یا به اصلاح mute شده را مشاهده کرده و هر زمان که خواستید آن را unmute کرده و به حالت عادی برگردانید؛ در عین حال کاربر مقابل اطلاعی از اینکه شما وی را mute کردید، نخواهد داشت.
هر چند که همیشه امکان آنفالو کردن دیگران وجود دارد، اما این گزینه چندان واقع گرایانه نیست چون قطعاً نمیتوان یکی از بستگان نزدیک را صرفا به این خاطر که ۱۲ بار در روز مطلب پست میکند آنفالو کرد، حتی اگر فرد مقابل واقعاً مستحق این کار باشد! با این ویژگی جدید میتوانید پروفایلهایی که از نظرتان خوشایند نیستند را mute کنید و دوستیهای واقعی خودتان را حفظ کنید.
برخی ترفندهای اینستاگرام وجود دارد که معمولا شبکههای اجتماعی رغبت چندانی به ارائه چنین امکاناتی ندارند؛ احتمالا به این دلیل که ترجیح میدهند حداکثر میزان محتوای ممکن را به کاربران نمایش دهند. اما هر چه قدمت این شبکهها افزایش پیدا میکند و مردم دوستان بیشتری را در چنین شبکههایی اضافه میکنند، فیدشان مدام پرتر و شلوغتر میشود. اضافه کردن امکان mute کردن پروفایل دوستان گزینهای بسیار محترمانهتر از آنفالو کردن آنها فراهم میکند.
۶- امکان share کردن پستها به صورت مستقیم از طریق استوری اینستاگرام
در یکی دیگر از ترفندهای اینستاگرام مرز بین پستها و استوریهای اینستاگرام در حال کمرنگ شدن است. ویژگی جدید اینستاگرام به کاربران اجازه میدهد که پستهای خودشان – هم پستهای اکانت خودشان و هم پستهای اکانتهای عمومی (public) که فالو کردند – را مستقیماً از طریق استوری با دیگران به اشتراک بگذارند.
اینستاگرام بر این باور است که این ویژگی به کاربر کمک میکند تا مطالب یا برندهایی که به آنها علاقمند هستند را از طریق استوری با دیگران به اشتراک بگذارند و اطلاع رسانی درباره برندها توسط کاربران سادهتر شود (قطعاً این روش نسبت به ذخیره کردن عکس یا اسکرین شات گرفتن از آن سادهتر است). هر پستی که از این طریق در استوری منتشر کنید، حاوی نام کاربریِ ناشر اصلی آن و لینکی به پست اصلی هم خواهد بود.
کاربران میتوانند با ضربه زدن به دکمهای که شبیه به هواپیمای کاغذی است و در بالای پستها قرار دارد آنها را از طریق استوری با دیگران به اشتراک بگذارند. پیش از این با استفاده از این دکمه امکان ارسال پستها به صورت پیام از طریق دایرکت وجود داشت اما حالا امکان به اشتراک گذاری آنها به صورت استوری هم فراهم شده است. به این ترتیب کاربران میتوانند پست را به صورت یک استیکر در استوری به نمایش گذاشته، آن را طبق تمایل خودشان تغییر سایز و موقعیت داده و بک گراند آن را تغییر بدهند.
در حال حاضر تنها امکان به اشتراک گذاشتن پستهای متعلق به اکانتهای عمومی وجود دارد و کاربران این امکان را دارند که امکان به اشتراک گذاری پستهای خودشان را توسط دیگران غیرفعال کنند.
این یکی از ترفندهای اینستاگرام است که در حال حاضر برای سیستم عاملهای اندروید و iOS ارائه شده است.
۷- امکان مشاهده میزان زمان سپری شده در اینستاگرام
طبق تحقیقی که یکی از محققین اپلیکیشن به نام Jane Manchun Wong انجام داده، اینستاگرام قابلیت جدیدی را ارائه کرده که به کاربران امکان میدهد میزان زمان سپری شده توسط خودشان در این اپلیکیشن را مشاهده کنند. این محقق متوجه شده که این ویژگی در کد اپلیکیشن اندروید اینستاگرام اضافه شده است.
مدیرعامل اینستاگرام Kevin Systrom بعداً در یکسری توییت این گزارش را تایید کرده و اعلام کرد که این شرکت “در حال ساخت ابزارهایی است که به کاربران اینستاگرام کمک میکنند تا اطلاعات بیشتری درباره زمانی که در این اپلیکیشن سپری کرده اند بدست آورند.”
ارائه این ویژگی جدید، اینستاگرام را در زمره شرکت های مهمی قرار میدهد که به چگونگی تعامل کاربران با محصولاتشان اهمیت میدهند و سعی کرده کارهای شرکت مادرش فیسبوک را تکرار کند. اخیراً گوگل اعلام کرده که در Android P چندین گزینه برای کمک به کاربران در جهت مدیریت وقتشان اضافه شده تا بتوانند وقتی که با موبایلشان سپری میکنند را بهتر مدیریت کنند و جزئیات کاملی از زمانی که صرف اپلیکیشنهای مختلف کردهاند، در اختیارشان قرار میدهد.
۸- مطالبتان را در بهترین اوقات منتشر کنید
کاربران اینستاگرام در تمام اوقات روز فعال هستند. اما بعضی از اوقات، برای پست کردن در اینستاگرام مناسبتر است. بهترین زمان از نظر میزان تعامل کاربران، تمام ساعات روزهای دوشنبه و پنج شنبه به غیر از ساعت ۳ عصر تا ۴ عصر است. اکثر کاربران در ساعات تعطیل و روزهای آخر هفته فعالیت بیشتری در اینستاگرام دارند. البته اگراکانت تان از نوع بیزنسی باشد، اینستاگرام نمودار ساعات حضور فالوورهای تان را نمایش میدهد.
۹- اینستاگرام را به صفحه فیسبوک خودتان متصل کنید
یکی از ترفندهای اینستاگرام و ویژگیهای منحصربفرد اینستاگرام این است که میتوانید محتوا را به صورت همزمان در شبکههای اجتماعی دیگر هم منتشر کنید.
معمولاً اتصال خودکار اینستاگرام به شبکههای اجتماعی دیگر مثل توییتر و فیسبوک را توصیه نمیکنیم چون ممکن است مطلبی که برای اینستاگرام مناسب بوده و نتیجه خوبی داشته باشد، در سایر شبکهها به همان موفقیت نرسد. لازم است که محتوای هر پلتفرم را متناسب با ویژگیهای آن تولید کنید.
اما لینک کردن و اتصال اینستاگرام به اکانتهایی در سایر شبکههای اجتماعی مثل فیسبوک میزان مشاهده پستهای شما را افزایش میدهد. به خاطر داشته باشید که اگر اکانت اینستاگرام تان را به صورت بیزنسی تنظیم کرده باشید، صفحه فیسبوکتان به اینستاگرام متصل میشود.
اگر تصمیم به انجام این کار دارید، به تنظیمات اینستاگرام رفته و سپس Linked Accounts در بخش Privacy and Security را انتخاب کنید. وارد اکانت فیسبوکتان شده و صفحه بیزنسی که میخواهید به اینستاگرامتان لینک شود را انتخاب کنید. بعد از این کار در منوی Share Settings، لوگوی فیسبوک به رنگ آبی در میآید که نشان میدهد عمل اتصال فیسبوک و اینستاگرام با موفقیت انجام شده است.
۱۰- پستهایی که لایک کردهاید را مشاهده کنید
می توانید تمام پستهایی که در اینستاگرام لایک کردید را در منوی تنظیمات اینستاگرام مشاهده کنید. فقط کافیست روی Posts You’ve Liked در قسمت Account کلیک کنید.
۱۱- فیلترهای اینستاگرام را مرتب کنید
یکی دیگر از ترفندهای اینستاگرام این است که اینستاگرام برای حداکثر کردن میزان بهره وری، امکان مرتب کردن فیلترها را فراهم کرده تا بتوانید فیلترهایی که بیشتر استفاده میکنید را در ابتدای لیست قرار دهید. برای مخفی کردن یا تغییر ترتیب فیلترها، ادیتور اینستاگرام را باز کنید. فیلترها را مرور کرده و به سمت راست حرکت کنید و بعد روی آیکن Manage کلیک کنید. سه خط خاکستری را نگه دارید تا فیلترها را به صورت دلخواه مرتب کنید یا برای مخفی کردن، تیک آنها را بردارید.
۱۲- کل متن کپشن را پشت سرهم ننویسید
وقتی در اینستاگرام کپشن مینویسید، با دکمه return (یا حرکت به خط بعد) بین خطوط فاصله بیاندازید. به خاطر داشته باشید که اینستاگرام تنها سه خط اول را در کپشن نشان میدهد بنابراین در استفاده از کلید return افراط نکنید. البته برای نمایش فضاهای خالی و تایپ راحت تر متن کپشن می توانید از ابزارهای رایگان آنلاین مانند Later.com استفاده کنید که امکان زمانبندی پست ها را هم به شما میدهد.
۱۳- پستهایی که در آنها تگ شدهاید را مخفی کنید
اگر فردی شما را در پستی تگ کند، این پست وقتی روی آیکن آدمک در منوی پایین بیوگرافی اینستاگرام تان کلیک کنید، مشاهده میشود. فالوورهای شما هم میتوانند این پستها را مشاهده کنند. برای مخفی کردن پستهایی که در آنها تگ شدید، روی علامت سه نقطه در گوشه سمت راست بالا کلیک کرده و گزینه Hide Photos را انتخاب کنید. پستهایی که میخواهید مخفی شوند را انتخاب کرد و دوباره روی گزینه Hide Photos کلیک کنید. این کار باعث حذف شدن این پستها از اینستاگرام نمیشود اما از پروفایل شما حذف خواهند شد، این یکی دیگر از ترفندهای اینستاگرام است که می توانید آنرا امتحان کنید.
اگر تمایل ندارید که دائما این پست را چک کرده و آنها را حذف کنید میتوانید انتخاب کنید که فقط تصاویری نمایش داده شوند که خود شما انتخاب میکنید. برای انجام این کار روی سه نقطه کلیک کرده و بعد گزینه Tagging Options را فشار دهید. پس از انجام این کار میتوانید Add Manually را انتخاب کنید. با این کار از این به بعد هر وقت فردی شما را روی عکسی تگ کند، به شما یک نوتیفیکیشن ارسال میشود. وقتی این کار انجام شد، روی تصویری که در آن تگ شده بودید کلیک کرده و گزینه Show on Profile را انتخاب کنید.
۱۴- ذخیره تصاویر و ایجاد کالکشنهای مختلف
حجم محتوای موجود در اینستاگرام فوق العاده زیاد است. شاید گاهی اوقات محتوایی را از رقبا ببینید و بخواهید آن را تقلید کنید یا ممکن است محتوای تولید شده توسط کاربران را ببینید و بخواهید بعدا آن را دوباره پست کنید. اینستاگرام ذخیره کردن محتوا را بسیار آسان کرده تا بتوانید هر زمان که خواستید به آن دسترسی پیدا کنید.
در فید اینستاگرام میتوانید پستهای مختلف را لایک کرده، برای آنها کامنت بنویسید و آنها را به دیگران ارسال کنید. همچنین میتوانید آنها را با استفاده از آیکن ربانی که در سمت راست پایین تصویر قرار دارد ذخیره کنید. وقتی روی این گزینه کلیک کنید، منویی با نام Save to Collection را مشاهده میکنید که همراه با خود پست اینستاگرام نمایان میشود. اگر تصویر یا ویدیویی که ذخیره میکنید در یک کالکشن خاص مثل محتوای UGC یا الهام بخشی جای بگیرد، میتوانید یک کالکشن جدید برای آن ایجاد کنید.
از طریق پروفایلتان میتوانید به گزینه مربوط به محتوای ذخیره شده دسترسی پیدا کنید. روی سه خط افقی که در گوشه سمت راست بالای صفحه قرار دارد، کلیک کرده و سپس روی گزینهSaved در بالای لیست کلیک کنید.
در قسمت All میتوانید تمام مطالب ذخیره شده را به ترتیب زمانی مشاهده کنید و در قسمت Collections میتوانید مطالب ذخیره شده را در قالب کالکشنهای مختلف مشاهده کنید. این یکی از ترفندهای اینستاگرام است که برای آشنائی بیشتر، آنرا اجرا کنید.
مطالب زیر را حتما مطالعه کنید
14 دیدگاه
به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.
سلام میشه لطفا جواب بدین من تاریج پیج خودم که با خط دیگه ای ساختم میحواهم خطم خاموش ولی ادرس پیج اینستا رو دارم چطوری تاریخ دقیق تاسیس پیج بدونم
این ادرسی که دادین برای پیج دیگران اصلای توی سایتش اموزش ندادهhttps:// igtool. hopto. org: 5000 اصلا اموزش نداد خودتون بگید اموزش رو
لطفا از طریق این آدرس بررسی کنید
https://www.storyslash.com/instagram-age-checker/
سلام
سایت igtool اصلا بالا نمیاد
راه دیگه ای سراغ ندارید؟
https://www.storyslash.com/instagram-age-checker/
سلام میخوام تاریخ ساخت اکانت اینستاگرام دیگران رو ببینم کجا باید برم؟
برای مشاهده تاریخ ساخت اکانت اینستاگرام دیگران پیشنهاد میکنم از ابزارهای آنلاین استفاده کنید.
برای این منظور به آدرس زیر مراجعه کنید:
https://igtool.hopto.org:5000
لطفا از این سایت استفاده کنید
https://www.storyslash.com/instagram-age-checker/
با سلام و وقت بخیر
از چه طریقی میشه پست های دنبال شوندهها رو در صفحه خانه، بر اساس زمان انتشار پست تنظیم کرد؟۱
با تشکر
سلام میخوام تاریخ ساخت اکانت اینستاگرام رو ببینم کجا باید برم؟
سلام
برای مشاهده تاریخ ساخت اکانت اینستاگرام خودتان به این ترتیب اقدام کنید:
۱٫ دکمه سه خطی را در ردیف بالای پروفایل تان کلیک کنید
۲٫ سپس بر روی گزینه “تنظیمات” (Setting) در پائین منوی ظاهر شده کلیک کنید
۳٫ گزینه “امنیت” (Security) را کلیک کنید
۴٫ گزینه “دسترسی به دادهها” (Access Data) را کلیک کنید
۵٫ اولین گزینه Date joined میباشد که تاریخ ساخت اکانت اینستاگرام شما را نشان می دهد
ولی برای مشاهده تاریخ ساخت اکانت اینستاگرام دیگران پیشنهاد میکنم از ابزارهای آنلاین استفاده کنید. برای این منظور به آدرس زیر مراجعه کنید:
https://igtool.hopto.org:5000
یا آدرس
https://www.storyslash.com/instagram-age-checker/
سلام و وقت بخیر.الان دو سالی هست که هر چقدر من و فالو میکنن ولی تعداد فاوورام از ۱۵۰۰ تا بیشتر نمیشه.چکار باید کرد؟
سلام
لطفاً یک دایرکت برای پیج اینستاگرام من @Arkad_Training ارسال کنید تا پیج شما را بررسی کنم
سلام. مطلب مفیدی بود ممنون…
من چند وقت پیش یه سایت راجع به خدمات اینستاگرام پیدا کردم به اسم خدمات یاب
که بنظرم دو منظوره میتونید ازش استفاده کنید و پیشنهادش میکنم
هم کسب درآمد و هم تبلیغات اینستاگرامی،
khadamatyab.com
ممنون خیلی عالی بود