جستجو برای:
  • دوره ها
    • حساب کاربری
    • سبد خرید
  • بلاگ
 
آرکاد
0

ورود و ثبت نام

دسترسی سریع
  • thank you Copywriting
  • آرکاد
  • آموزش دیجیتال مارکتینگ
  • بلاگ
  • پاکت نامه های اینترنتی : آموزش تهیه لیست ایمیل بازدیدکنندگان
  • پرداخت
  • پشتیبانی
  • تماس با ما
  • جداول قیمت گذاری
  • حساب کاربری
    • علاقه مندی ها
  • درباره آرکاد
  • درباره ما
  • سبد خرید
  • سبد خرید
  • صفحه تشکر پاکت نامه های اینترنتی
  • فروشگاه
  • کتاب الکترونیکی «چگونه با نوشته‌ی خود توجه دیگران را جلب کنیم؟»
  • کسب و کار اینترنتی
  • صفحه اصلی
  • محصولات
  • مقالات
    • کسب و کار اینترنتی
    • دیجیتال مارکتینگ
    • تولید محتوا
    • سئو
    • طراحی سایت
    • ایمیل مارکتینگ
    • شبکه های اجتماعی
  • خرید
    • حساب کاربری
    • سبد خرید
    • پرداخت
  • درباره ما

خرید لایک اینستاگرام چه ضررهایی برای برند شما دارد؟

1398/12/20
ارسال شده توسط تیم آرکاد
شبکه های اجتماعی
2.1k بازدید

با تبدیل شدن اینستاگرام به محلی برای بازاریابی و تبلیغات، روزبروز برندها بیشتر وسوسه می‌شوند برای رقابت با آنهایی که فالوور زیادی دارند، اقدام به خرید لایک اینستاگرام (و خرید ویو اینستاگرام ، فالوور و کامنت که همه برای افزایش فروش هستند) بکنند.

اما افزایش سطح تعامل به صورت مصنوعی و با خرید لایک نه تنها باعث اتلاف وقت و پول شما می‌شود بلکه می‌تواند به کسب و کارتان آسیب وارد کند.

در واقع به بازی گرفتن این سیستم می‌تواند منجر به کاهش نرخ تعامل شما شده و با اسپم تلقی شدن اقدامات شما که تاثیر بدی بر مشتریان و دنبال کنندگانتان دارد، باعث آسیب رسیدن به اعتبار و شهرت شما می‌شود.

اگر شما هم قصد دارید که با خرید لایک اینستاگرام مخاطبین خودتان را فریب دهید، وقت آن رسیده که در رویکردتان تجدید نظر کنید.

در این مطلب به شما خواهیم گفت که چرا هرگز نباید به دنبال خرید لایک اینستاگرام باشید و چند تاکتیک ثابت شده برای جذب مخاطب به شما آموزش می‌دهیم تا هیچ وقت برای خرید لایک وسوسه نشوید.

فهرست محتوا پنهان
1 چرا برندها لایک اینستاگرام می‌خرند
2 چرا هرگز نباید لایک اینستاگرام بخرید
2.1 دلیل شماره ۱: رقبای شما (و اینستاگرام) متوجه خرید لایک می‌شوند
2.2 دلیل شماره ۲: اینستاگرام شما را جریمه می‌کند
2.3 دلیل شماره ۳: لایک فیک با بیزنس و فروش واقعی ارتباطی ندارد
3 نکاتی برای افزایش لایک اینستاگرام به صورت طبیعی
3.1 ۱٫ برای تولید محتوا هدف داشته باشید
3.2 ۲٫ افراد و مکان‌ها را تگ کنید
3.3 ۳٫ استفاده استراتژیک از هشتگ‌ها
3.4 ۴٫ هر روز کاربران را مشغول کنید
3.5 ۵٫ مطالب تولید شده توسط کاربران را به اشتراک بگذارید
3.6 ۶٫ برای هر پست یک فراخوان (CTA) داشته باشید
3.7 ۷٫ یک مسابقه جذاب برگزار کنید
3.8 ۸٫ از ایموجی‌ها استفاده کنید
4 بدون خرید لایک سطح تعامل اینستاگرامتان را افزایش دهید

چرا برندها لایک اینستاگرام می‌خرند

دلیل خرید لایک اینستاگرام توسط برندها این است که نرخ تعامل مهم‌ترین معیار برای اطمینان از دیده شدن پست‌های اینستاگرام است.

اینستاگرام برای انتخاب پست‌هایی که بالای فید هر کاربر نمایش داده می‌شود از فاکتور نرخ تعامل استفاده می‌کند. پست‌های محبوب به احتمال بیشتری در تب اکسپلور اینستاگرام کاربران نمایش داده می‌شوند.

تب اکسپلور که می‌توانید با کلیک روی علامت ذره‌بین در منوی مرور پایین صفحه وارد آن شوید، شامل ترکیبی از موضوعات مختلفی است که شما لایک کردید و موردپسندتان بوده‌اند – همچنین پست‌های لایک شده با اکانت‌هایی که شما تعامل زیادی با آنها دارید.

از آنجایی که اکسپلور پست‌هایی از موضوعات مختلف که فالوورهای کاربران لایک کرده اند را به آنها نمایش می‌دهند و از آنجایی که بیش از ۵۰ درصد کاربران به صورت منظم از اکسپلور استفاده می‌کنند، این روش برای جذب مخاطبین جدید بسیار موثر است.

در مجموع اگر پست‌های شما لایک بیشتری بگیرد، عده بیشتری آن را مشاهده می‌کنند. بنابراین بسیاری از برندها که به دنبال دیده شدن مطالبشان توسط انبوهی از مخاطبین هستند اقدام به خرید لایک اینستاگرام می‌کنند تا سطح تعامل را افزایش دهند.

کافیست که عبارت خرید لایک اینستاگرام را در گوگل جستجو کنید تا ده‌ها سرویس با وعده های:

  • خرید لایک اتوماتیک اینستاگرام
  • خرید لایک اکسپلور
  • خرید مولتی لایک اینستاگرام

با قیمت‌هایی بسیار کم را مشاهده کنید (که معمولاً در پکیج‌های مختلف از خرید ۵۰ لایک اینستاگرام ، خرید ۱۰۰ لایک اینستاگرام و تا ۱۰ هزار لایک ارائه می‌شوند).

خرید لایک اینستاگرام

وقتی لایک اینستاگرام را از چنین سرویس‌هایی خریداری می‌کنید، اکانت اینستاگرام شما به صورت خودکار توسط اکانت‌های (اغلب فیک) تحت مدیریت این سرویس‌ها لایک دریافت می‌کند.

با خرید لایک عکس این سرویس‌ها لایک را بین پست‌های مختلف توزیع می‌کنند تا فقط یکی از عکس‌های شما حجم زیادی لایک دریافت نکند.

شاید این ایده با وعده‌های وسوسه برانگیزی مانند خرید لایک واقعی اینستاگرام و خرید لایک ارزان و سریع برای افرادی که تخصص بازاریابی و زمان کمتری دارند خوب به نظر برسد اما واقعیت این است که احتمال آسیب رسیدن به برند شما توسط چنین لایک‌ هایی بیشتر از منفعت آنهاست.

چرا هرگز نباید لایک اینستاگرام بخرید

همانطور که اشاره شد شاید در ابتدا داشتن حجم زیادی لایک (حتی خریداری شده) ارزشمند به نظر برسد اما این لایک ‌ها تنها در صورتی کار می‌کنند که از طریق تاکتیک‌های ارگانیک به دست آمده باشند نه با خرید لایک فوری ایجاد شده باشند.

این محبوب به نظر رسیدن و تعامل در قالب لایک مزایای کوتاه مدتی دارد – مثل تاثیر گذاشتن روی کاربران واقعی و ترغیب شدن بعضی از آنها به دنبال کردن شما – اما لایک‌ های جعلی می‌توانند در آینده باعث تضعیف کمپین‌های ارگانیک یا پولی شوند.

در ادامه دلایل این ادعا که افزایش لایک اینستاگرام با خرید لایک خوب نیست را بررسی می‌کنیم:

دلیل شماره ۱: رقبای شما (و اینستاگرام) متوجه خرید لایک می‌شوند

چند نشانه مختلف هستند که واقعی نبودن لایک‌ های شما را مشخص می‌کنند:

  • اگر نسبت لایک به فالوور یا لایک به کامنت بیش از حد زیاد باشد، این نکته می‌تواند حاکی از خرید لایک اینستاگرام باشد چون خرید لایک از خرید فالوور و کامنت ارزان‌تر است. نرخ تعامل با افزایش تعداد فالوورها کمتر می‌شود اما حتی بیشترین نرخ تعامل هم معمولاً زیر ۱۱ درصد است.
این مطلب را هم بخوانید  هشتگ‌ های اینستاگرام چرا مهم هستند؟
خرید لایک اینستاگرام
  • اگر اکانت‌هایی که پست‌های شما را لایک کرده‌اند، از نظر پست و تعداد فالوور فعالیت کمی دارند یا عکس پروفایل نداشته باشند و مدتهاست که بروزرسانی نشده‌اند در این صورت ممکن است از جمله اکانت‌هایی باشند که برای برندهایی تهیه می‌شوند که به دنبال خرید لایک هستند.
  • اگر یکی از سرویس‌های خرید لایک شما را دنبال کند، این نکته می‌تواند حاکی از خرید لایک توسط شما باشد چون چنین تشکیلاتی معمولاً آزادانه و بی پرده فروش لایک را تبلیغ می‌کنند (حتی در پروفایل اینستاگرام خودشان).

یکی از مهم‌ترین عواقب منفی خرید لایک اینستاگرام این است که در آینده خود لایک اهمیت چندانی نخواهد داشت.

قرار است اینستاگرام آپدیتی منتشر کند که تعداد لایک‌ها را مخفی می‌کند. اگر کسی قادر به مشاهده تعداد لایک مطالب شما نباشد، قطعاً خرید لایک فیک ارزان هیچ سودی برای شما نخواهد داشت.

دلیل شماره ۲: اینستاگرام شما را جریمه می‌کند

پس از اینکه فیسبوک و اینستاگرام هم ده‌ها میلیون اکانت فیک را تعلیق کردند در سال ۲۰۱۸ اینستاگرام شروع به حذف لایک، فالوور و کامنت‌های غیرواقعی از اکانت‌هایی کرد که از اپلیکیشن‌های شخص ثالث برای افزایش محبوبیت خودشان استفاده می‌کنند.

خرید لایک اینستاگرام

اگر دائماً از اصول و خط مشی‌های اینستاگرام تخدی کنید، اکانت شما شادوبن (shadow ban) می‌شود یعنی اینستاگرام محتوای صفحه شما را مسدود می‌کند تا فقط کسانی که شما را دنبال می‌کنند قادر به مشاهده آن باشند. حتی ممکن است اکانت شما بلافاصله مسدود شود. به این ترتیب نام کاربری شما به صورت دائمی مسدود می‌شود یعنی نمی‌توانید دوباره آن را ایجاد کنید. در موارد جدی‌تر حتی ممکن است اینستاگرام مانع دسترسی آی‌پی شما به اپلیکیشن و سایت اینستاگرام شود.

دلیل شماره ۳: لایک فیک با بیزنس و فروش واقعی ارتباطی ندارد

صرف نظر از تعداد لایک مطالب شما، تعاملی که با پرداخت هزینه ایجاد شده باشد هیچ وقت منجر به فروش واقعی نخواهد شد. برخلاف لایک‌های واقعی، لایکی که از فالوورهای جعلی به دست آمده باشد (سایت افزایش لایک اینستاگرام ، ربات افزایش لایک اینستاگرام یا چند خط کد برنامه نویسی) هیچ وقت منجر به فروش اجناس یا ایجاد وفاداری نسبت به برند شما نخواهد شد. در واقع این لایک کار خاصی جز محبوب به نظر رسیدن برند شما نخواهد کرد.

پیامدهای منفی خرید لایک بسیار بیشتر از اثرات مثبت آن است. توصیه می‌شود که نرخ تعامل را به صورت ارگانیک و طبیعی افزایش دهید و برای افزایش لایک‌ اینستاگرام – به روش درست – از این نکات پیروی کنید.

نکاتی برای افزایش لایک اینستاگرام به صورت طبیعی

به جای اینکه برای افزایش نرخ تعامل اینستاگرام خودتان به دنبال ترفندهای ارزان قیمت باشید یک استراتژی بلندمدت برای ساختن برندتان به روشی درست و قابل اعتماد داشته باشید. برای دستیابی به این هدف نکات زیر را رعایت کنید.

۱٫ برای تولید محتوا هدف داشته باشید

اگر شما هم می‌خواهید که وقتی مخاطبین به پست شما در فید اینستاگرام می‌رسند، اسکرول کردن صفحه را توقف کرده و مطالب شما را لایک کنند باید محتوایی تولید کنید که برای آنها جذابیت داشته باشد.

اگر قرار باشد مخاطبین شما برای مطالعه مطالبتان وقت صرف کنند باید خیلی سریع آنچه که به دنبالش هستند را در مطالب شما ببینند. سعی کنید با مشخص کردن کاربرد پست‌های خودتان به صورت واضح و شفاف ارزش آنها را مشخص کنید. آیا مطالب شما آموزنده و آموزشی هستند یا سرگرم کننده؟

در ادامه توصیه‌هایی برای انواع مختلف پست و محتوای آنها مطرح می‌شود:

  • آموزنده: محتوایی که به مخاطبین اطلاعاتی می‌دهد که برای آنها تازگی دارد.
    1. اخبار – تازه‌ترین رویدادهای محلی، ملی یا بین المللی در عرصه، صنعت یا حوزه ای که در آن فعالیت دارید.
    2. تحقیق و تحلیل – تحقیق در یک حوزه تخصصی که یک موضوع یا عرصه خاص را مورد کاوش قرار می‌دهد.
    3. مطالب باز نشر شده: مقالات جذاب، داستان و محتوای مرتبط و مناسب دیگر از سراسر وب.
خرید لایک اینستاگرام
  • آموزشی: محتوایی که نحوه انجام یک کار خاص را به مخاطبین شما آموزش می‌دهد.
    1. مطالب آموزشی با مضمون چگونه …. – دستوراتی گام به گام درباره نحوه انجام یک کار.
    2. آموزش – مطالب آموزشی به صورت یکسری دستورالعمل ویدیویی یا عکس.
    3. بررسی – بررسی محصولات یا خدمات برای کمک به تصمیم گیری جهت خرید.

  • الهام بخش: محتوایی که به مخاطبین شما روحیه داده و باعث می‌شود سرزنده‌تر شده و انگیزه پیدا کنند.
    1. تصاویر الهام بخش – عکس یا ویدیوی مسافرت، مد، غذا، منزل، باغچه و غیره.
    2. داستان‌های شخصی – حکایت و داستان‌هایی درباره زندگی اشخاص جهت ایجاد حس همدلی.
    3. دیدگاه‌ها – دیدگاه‌هایی قوی و تامل برانگیز در رابطه با یک موضوع خاص.
این مطلب را هم بخوانید  آیا برای پیشرفت در کار حرفه ای نیاز به حضور در شبکه های اجتماعی داریم؟

  • سرگرم کننده: محتوایی که به مخاطب امکان می‌دهد وقت خود را صرف چیزی کند که از نظر احساسی منجر به کسب لذت برای او می‌شود.
    1. اخبار سرگرمی – داستان‌ها، تصاویر، شایعات و مطالب دیگر در رابطه با اشخاص مشهور و چهره‌ها.
    2. تست روانشناسی – کوئیز، تست و آزمون‌هایی که ذهن را به چالش می‌کشند.
    3. شوخی و طنز – در آوردن مطالب از یکنواختی به کمک مطالب جالب و بامزه.

اگر می‌خواهید کاربران پست‌های شما را در اینستاگرام لایک کنند، باید محتوایی تولید کنید که چشمگیر بوده و متناسب با علایق و سلایق آنها باشد.

محتوایی هدفمند تولید کنید تا کاربران شما با یک نگاه متوجه شوند که این محتوا برای آنها مفید خواهد بود. و اگر آنها از مطالب شما لذت ببرند، آن را با دیگران به اشتراک می‌گذارند تا آنها هم این مطالب را لایک کنند.

۲٫ افراد و مکان‌ها را تگ کنید

وقتی از قابلیت منشن با استفاده از کاراکتر @ استفاده کنید، کاربر مورد نظر یک اعلان دریافت می‌کند که منجر به جلب توجه وی به پست شما خواهد شد. اگر این کاربر با پست شما تعامل داشته باشد، میزان دیده شدن مطلب شما (و احتمالاً تعداد لایک‌ها) بیشتر می‌شود و علاوه بر فالوورهای خود شما فالوورهای کاربر مورد نظر هم مطلب شما را مشاهده خواهند کرد. این تاکتیک در صورت تگ کردن اینفلوئنسرها بسیار کارآمد خواهد بود چون معمولاً این افراد فالوور و نرخ تعامل بیشتری دارند.

خرید لایک اینستاگرام

در این پست، Allbirds کاربری به نام gregoryvelvet را معرفی و تگ کرد. با کامنت گذاشتن او ناگهان میزان بازدید این پست افزایش یافت و ۱۵۱ هزار فالوور او را هم شامل شد.

این یک روش بسیار پرکاربرد است. در واقع حدود ۶۰ درصد از پست‌های اینستاگرام شامل تگ یک کاربر دیگر هستند.

می توانید لوکیشن خودتان را هم تگ کنید و به سایر کاربران نشان دهید که این تصویر دقیقاً کجا گرفته شده یا از کجا پست شده است.

نرخ تعامل پست‌هایی که تگ لوکیشن داشته باشند، در مقایسه با پست‌هایی بدون تگ ۷۹ درصد بیشتر است.

۳٫ استفاده استراتژیک از هشتگ‌ها

هشتگ‌ها از جمله ابزارهای مفید برای افزایش میزان دیده شدن و نرخ تعامل پست‌های اینستاگرام هستند. آزادانه اما آگاهانه و با دقت از آنها استفاده کنید. هر چند می‌توان در هر پست اینستاگرام تا ۳۰ هشتگ داشت اما بهتر است تعداد هشتگ‌های مورد استفاده را کمتر کنید چون استفاده بیش از حد از هشتگ‌ها می‌تواند منجر به گیج شدن خواننده‌ها یا اسپم به نظر رسیدن مطالب شما شود.

به جای استفاده از هشتگ‌های کلی و عمومی که رقابت بالایی برای آنها وجود دارد (مثل #سفر یا #شنبه) بهتر است هشتگ‌های خاص تری را استفاده کنید (مثل #سفر_به_شمال #متن_انگیزشی_روز).

هشتگ‌های محدودتر رقبای کمتری دارند در نتیجه احتمال دیده شدن آنها بیشتر است. همچنین این هشتگ‌ها بیشتر به دست افرادی می‌رسند که به آن مطلب خاص علاقمند هستند.

افزایش سطح علاقه به این معناست که احتمال لایک گرفتن آن مطلب بیشتر خواهد بود.

خرید لایک اینستاگرام

اکانت Macy از ترکیب مناسبی از هشتگ‌های بسیار محبوب و همینطور هشتگ‌های خاص و محدود استفاده می‌کند. برای مثال هشتگ #activewear بیش از ۳٫۵۷۰٫۰۰۰ پست دارد اما در مقابل هشتگ #workoutinstyle فقط حدود ۸۲ هزار پست دارد.

استفاده از یک هشتگ خاص‌تر و متمرکزتر باعث می‌شود که مطالب شما در دریای مطالب اینستاگرام گم نشوند و کاربرانی مطالب شما را مشاهده کنند که به آن علاقمند هستند.

علاقمندی کاربران معادل با افزایش تعداد لایک است.

۴٫ هر روز کاربران را مشغول کنید

به خاطر داشته باشید که یکی از قوانین مهم شبکه‌های اجتماعی این است که تعامل منجر به تعامل می‌شود. یعنی هر چه بیشتر با سایر کاربران در تعامل باشید میزان دیده شدن خودتان را بیشتر خواهید کرد.

این یعنی هر روز باید برای تعامل با کاربران وقت صرف کنید.

کار را با پاسخ دادن به کامنت‌هایی که برای پست‌ها نوشته می‌شود شروع کنید.

خرید لایک اینستاگرام

صفحه Lego در اینستاگرام این نکته را رعایت کرده و به نتایج بسیار خوبی دست پیدا کرده است. همانطور که در این تصویر مشاهده می‌کنید پاسخ Lego 214 لایک دریافت کرده – و این ۲۱۴ لایک در صورتی که کاربرانش را مشغول نمی‌کرد، دریافت نمی‌شد.

برای تعامل با کاربران لازم نیست که منتظر کامنت گذاشتن آنها باشید. به صفحه رقبا سرزده، فالوورهای آنها را بررسی کنید تا اکانت‌هایی برای تعامل پیدا کنید. سپس مطالب آنها را لایک کرده و برای آنها کامنت درج کنید (البته به روشی معنادار و منطقی) تا برخی از آنها شروع به تعامل با مطالب شما کنند.

این مطلب را هم بخوانید  الگوریتم اینستاگرام چگونه کار می کند؟

هر چه در اینستاگرام فعال‌تر و پاسخگوتر باشید، کاربران هم نسبت به مطالب شما واکنش بیشتری نشان خواهند داد.

۵٫ مطالب تولید شده توسط کاربران را به اشتراک بگذارید

کاربران علاقه دارند که مطالب آنها در اینستاگرام شما معرفی شود. این کار باعث افزایش سطح اعتبار برند شما شده و به نوعی یک تایید اجتماعی برای آن محسوب می‌شود.

وقتی مطالب تولید شده و ارسالی توسط کاربران را منتشر می‌کنید (البته با اجازه خود آنها) به کاربران نشان می‌دهید که افرادی واقعی برند شما را می‌پسندند و با آن در تعامل هستند.

کاربران واقعی منجر به ایجاد تعامل واقعی می‌شوند – که وقتی لایک تقلبی اینستاگرام را می‌خرید، عکس این حالت رخ می‌دهد.

Wayfair هم یک هشتگ مخصوص (#Wayfairathome) برای تشویق و حمایت از مطالب ارسالی کاربران دارد.

خرید لایک اینستاگرام

وقتی کاربران با این هشتگ پست منتشر می‌کنند، Wayfair می‌تواند پست آنها را پیدا کرده و آنها را در صفحه اینستاگرام Wayfair معرفی کند.

Wayfair از مطالب ارسالی کاربران برای به نمایش گذاشتن محصولات خود در منازل واقعی استفاده می‌کند. با مطالب ارسالی کاربران، این شرکت به فالوورهای ارسال کنندگان این مطالب دسترسی پیدا کرده و میزان دیده شدن مطالب و احتمال لایک شدن آنها را افزایش می‌دهد.

۶٫ برای هر پست یک فراخوان (CTA) داشته باشید

هدف شما از خرید لایک ، افزایش سطح تعامل و دیده شدن مطالبتان توسط افراد است. اما چرا وقتی می‌توان کاربران را دعوت به تعامل کرد، حتی ارزانترین لایک اینستاگرام را بخریم؟

با درخواست از فالوورها و مخاطبین هدف برای انجام اقدام و تعامل با شما می‌توانید سطح تعامل را افزایش دهید.

چند نمونه از این فراخوان‌های متمرکز بر تعامل عبارتند از:

  • اگر موافق هستید / اگر برای شما هم پیش آمده لایک کنید!
  • اگر تا به حال از X استفاده کردید لایک کنید و نظراتتان را در کامنت بنویسید.
  • کسی را که فکر می‌کنید ______ را دوست داشته باشد، تگ کنید.
  • __________ یا __________ ؟
  • __________ مورد علاقه شما چیست؟
خرید لایک اینستاگرام

Lush از کاربران خواسته که نظراتشان را در رابطه با یک محصول جدید بنویسند.

هر زمان شخصی به دلیل فراخوان برای شما کامنت می‌نویسد، این پست توسط مجموعه ای جدید از کاربران مشاهده می‌شود در نتیجه پتانسیل لایک و تعامل آن افزایش پیدا می‌کند.

اگر هدف شما لایک گرفتن است، فراخوان را متناسب با این هدف طراحی کرده و از کاربران بخواهید اگر محصول مورد نظر را استفاده کرده اند لایک کنند (به جای درخواست کامنت).

۷٫ یک مسابقه جذاب برگزار کنید

می توانید هر از گاهی یک مسابقه اینستاگرامی برگزار کنید که جایزه آن محصولات یا خدمات خودتان باشد.

این روش برای جذب لایک، فالوور و کامنت بسیار مفید است و ممکن است منجر به جذب مشتریان جدید شود. قوانین مسابقه را بر اساس نوع تعامل مورد نظرتان طراحی کنید. برای مثال هر لایک می‌تواند یک شانس برای قرعه کشی باشد و با تگ کردن یا به اشتراک گذاشتن پست می‌توان تعداد شانس‌ها را افزایش داد.

برای حمایت هر چه بیشتر از این اقدامتان می‌توانید با یک برند یا اینفلوئنسر مرتبط همکاری کنید.

یک اینفلوئنسر در حوزه مورد نظرتان پیدا کنید تا مسابقه شما را به اشتراک بگذارد. به این ترتیب تعداد مخاطبین مسابقه شما افزایش خواهد یافت.

خرید لایک اینستاگرام

Necessaire برای برگزاری این مسابقه با gothamista همکاری کرده است.

کاربران برای شرکت در این قرعه کشی باید هر دو اکانت را فالو کنند. سپس به ازای هر شخصی که تگ می‌کنند و برای بازنشر مطلب یک شانس دیگر دریافت می‌کنند. حالا فالوورهای هر دو اکانت این پست‌ها را مشاهده کرده و با آنها تعامل خواهند داشت. مهم‌تر از همه اینکه هر زمان کاربران همدیگر را تگ کرده یا مطلب را به اشتراک بگذارند، میزان مشاهده مطلب (و احتمال تعامل با آن) افزایش پیدا می‌کند.

لایک کردن صفحه خودتان را به عنوان یکی از الزامات شرکت در مسابقه در نظر بگیرید تا سطح تعامل را به صورت طبیعی و ارگانیک – بدون نیاز به خرید لایک – افزایش دهید.

۸٫ از ایموجی‌ها استفاده کنید

اضافه کردن ایموجی روشی جذاب و سرگرم کننده برای تشویق به لایک مطالب است. در حال حاضر همه با ایموجی‌ها آشنایی دارند، ۵۷ درصد پروفایل‌ها از ایموجی استفاده می‌کنند و حالا کاربران می‌توانند ایموجی‌ها را به صورت هشتگ استفاده کنند، میزان محبوبیت ایموجی‌ها روزبروز در حال افزایش است.

ایموجی‌ها به مطالب شما شخصیت می‌دهند و می‌توانند بلاک‌های طولانی متن را بشکنند تا خواناتر شوند. مهم‌تر این که ثابت شده استفاده از ایموجی منجر به افزایش سطح تعامل می‌شود.

خرید لایک اینستاگرام

Lego از این ایموجی‌ها استفاده می‌کند و مقداری طنز به جمله “نگاهی دقیق بیندازید” اضافه کرده است. کاربران هم واکنش خوبی نشان دادند و این پست هزاران لایک گرفت و کاربران زیادی صفحه Lego را فالوو کردند و با ایموجی کامنت گذاشتند.

بدون خرید لایک سطح تعامل اینستاگرامتان را افزایش دهید

با توجه به روش‌های مختلفی که برای افزایش نرخ تعامل به صورت طبیعی وجود دارد، دلیلی برای خرید لایک اینستاگرام و آسیب رساندن به برندتان نمی‌ماند.

شاید این کار در ابتدا وسوسه کننده به نظر برسد اما واقعیت این است که ممکن است خرید لایک منجر به از دست رفتن همکاری‌های ارزشمند و نقض شرایط استفاده از خدمات اینستاگرام شده و باعث مسدود شدن اکانت شما شود.

انجام این کارها به روش درست، نیاز به تلاش بیشتری دارد و منجر به نتایجی فوری نخواهد شد. اما با این کار نه تنها فالوورهای شما افزایش پیدا می‌کنند بلکه می‌توانید اعتمادسازی کنید.

به جای اینکه وقت و انرژی خود را صرف افزایش محبوبیت کنید از نکات مطرح شده در این مطلب و سایر روش‌های امتحان شده در زمینه استراتژی‌های تبلیغاتی و بازاریابی اینستاگرام پیروی کنید.

منبع: سایت AdEspresoo.com

اشتراک گذاری:
برچسب ها: اینستاگرام
در اینستاگرام
ما را دنبال کنید!

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

نرخ تعامل اینستاگرام

۹ نکته جهت بهبود نرخ تعامل اینستاگرام

جذب ترافیک وبلاگ از طریق اینستاگرام

جذب ترافیک برای وبلاگ از طریق اینستاگرام با یک برنامه ریزی آسان

اشتباه در اینستاگرام

۶ اشتباه در اینستاگرام که مانع رشد برند شما می‌شود

کمپین بازاریابی اینستاگرام

۹ نکته برای ایجاد کمپین‌های بازاریابی موفق در اینستاگرام

اینستاگرام مارکتینگ

اینستاگرام مارکتینگ

استراتژی بازاریابی اینستاگرام

چگونه یک استراتژی بازاریابی اینستاگرام تهیه کنیم؟

قدیمی تر 49 ایده کارآمد برای ساختن لید مگنت‌ هایی که باعث رشد لیست ایمیل شما می‌شوند
جدیدتر شما این 6 اشتباه رایج در زمینه تولید محتوا را انجام ندهید!

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:

مطالب پربازدید

  • طراحی صفحه اصلی سایت ۲۸ نمونه از برترین طراحی‌ های صفحه اصلی سایت
  • آموزش نحوه برنامه ریزی برای شروع یک کسب و کار اینترنتی
  • تحقیق کلمات کلیدی تحقیق کلمات کلیدی را چگونه در ۳ مرحله ساده انجام دهید؟
  • استراتژی کسب و کار اینترنتی ۵ گام مهم استراتژی بازاریابی اینترنتی چیست؟
  • الگوریتم اینستاگرام الگوریتم اینستاگرام چگونه کار می کند؟
  • اتوماسیون بازاریابی اتوماسیون بازاریابی چیست و چطور می توان از آن استفاده کرد؟
  • سئو داخلی یا سئو on page سئو داخلی چیست؟ (آموزش کامل سئو on page)
  • تجارت دانش چیست؟ تجارت دانش چیست؟
  • مطالعه بازار هفت دلیل اهمیت تحقیقات بازار برای کسب و کارها
  • عکس برای پست اینستاگرام چگونه با موبایل عکس برای پست اینستاگرام بگیریم؟
محصولات
  • آموزش سئو تکنیکال
    آموزش سئو تکنیکال
  • گاراژ دیجیتال گوگل
    گاراژ دیجیتال گوگل
درباره آرکاد

جدیدترین مطالب و آموزش ها در زمینه کسب و کار اینترنتی را در سایت آرکاد مشاهده کنید.

Arkad.ir
  • اصفهان خیابان باغ دریاچه کوچه بهار پلاک 7
  • 09338874808
  • 03145227366
  • arkad.biz@gmail.com
دسترسی سریع
  • آموزش سئو
  • سئو داخلی
  • سئو تکنیکال
  • تحقیق کلمات کلیدی
  • ایمیل مارکتینگ
  • اینستاگرام مارکتینگ
  • اتوماسیون بازاریابی
دسته‌ها
  • ایمیل مارکتینگ (۱۱)
  • بهینه سازی سایت (۱۲)
  • تولید محتوا (۲۸)
  • دیجیتال مارکتینگ (۲۸)
  • سئو (۴۸)
  • شبکه های اجتماعی (۲۰)
  • طراحی سایت (۱۰)
  • کسب و کار اینترنتی (۱۹)
تمامی حقوق برای سایت آرکاد محفوظ می باشد.

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت