جستجو برای:
  • دوره ها
    • حساب کاربری
    • سبد خرید
  • بلاگ
 
آرکاد
0

ورود و ثبت نام

دسترسی سریع
  • thank you Copywriting
  • آرکاد
  • آموزش دیجیتال مارکتینگ
  • بلاگ
  • پاکت نامه های اینترنتی : آموزش تهیه لیست ایمیل بازدیدکنندگان
  • پرداخت
  • پشتیبانی
  • تماس با ما
  • جداول قیمت گذاری
  • حساب کاربری
    • علاقه مندی ها
  • درباره آرکاد
  • درباره ما
  • سبد خرید
  • سبد خرید
  • صفحه تشکر پاکت نامه های اینترنتی
  • فروشگاه
  • کتاب الکترونیکی «چگونه با نوشته‌ی خود توجه دیگران را جلب کنیم؟»
  • کسب و کار اینترنتی
  • صفحه اصلی
  • محصولات
  • مقالات
    • کسب و کار اینترنتی
    • دیجیتال مارکتینگ
    • تولید محتوا
    • سئو
    • طراحی سایت
    • ایمیل مارکتینگ
    • شبکه های اجتماعی
  • خرید
    • حساب کاربری
    • سبد خرید
    • پرداخت
  • درباره ما

۶ اشتباه در اینستاگرام که مانع رشد برند شما می‌شود

1398/06/09
ارسال شده توسط تیم آرکاد
شبکه های اجتماعی
1.54k بازدید

مهارت پیدا کردن جهت کار در اینستاگرام برای برندها با توجه به وجود بیش از ۲۵ میلیون پروفایل بیزنسی و بیش از ۲۰۰ میلیون کاربری که هر روز حداقل از صفحه یک کسب و کار بازدید می‌کنند، و علاوه بر آن بدون اشتباه در اینستاگرام کار آسانی نیست.

جلب توجه این کاربران که مشغله‌های زیادی دارند کار دشواری است. اما بسیاری از برندها مرتکب اشتباه در اینستاگرام می‌شوند که به آسانی قابل اصلاح هستند و حذف این اشتباهات به آنها برای رشد در اینستاگرام کمک می‌کند. در ادامه نگاهی به شش اشتباه پرتکرار برندها خواهیم داشت و نحوه اصلاح آن را به شما آموزش می‌دهیم.

۱٫ نبود تعامل

بسیاری از برندها با عجله پست‌های مختلف را منتشر می‌کنند بدون اینکه خلاقیت به خرج دهند و امیدوارند که بازدید پست اینستاگرام شان بالا برود و اینستاگرام برای آنها جادو کرده و موجب محبوبیت برندشان شود. آنها اطلاعاتی را ارائه می‌دهند که با عکس قابل انتقال نیست.

نحوه اجتناب از این اشتباه در اینستاگرام : فقط به دنبال پست گذاشتن نباشید. پاسخ دادن به کامنت‌های زیر پست کافی نیست. سعی کنید با سایر کاربران اینستاگرام در تعامل باشید؛ ترجیحاً آنهایی که علایقی مشترک و مرتبط با برند شما دارند. هشتگ‌های مرتبط به صنعتی که در آن کار می‌کنید را جستجو کنید تا پست‌های مرتبط را پیدا کرد و زیر آنها کامنت بگذارید. کامنت‌های شما باید کاملاً طبیعی باشند و طوری نوشته شده باشند که منجر به شروع یک مکالمه شوند. باید یک سوال بپرسید یا به کپشن پاسخ بدهید. از نوشتن کامنت‌های کلی و عمومی مثل “عالیه!” یا “دوستش دارم!” خودداری کنید.

۲٫ استفاده نادرست از هشتگ‌ها

هشتگ‌ها اهمیت زیادی برای بازاریابی در اینستاگرام دارند و راه خیلی خوبی برای دسترسی به سایر افراد در حوزه کاری خودتان و پیدا شدن توسط مشتریان و فن‌هایی هستند که به محتوا، محصولات و خدمات شما علاقه دارند.

اما برای کارآمد و موثر شدن هشتگ‌ها باید از آنها استفاده کنید – و این کار را به درستی انجام دهید. استفاده از هشتگ‌های زیاد می‌تواند تاثیر مخربی بر برند شما در اینستاگرام داشته باشد.

نحوه اجتناب از این اشتباه در اینستاگرام : در رابطه با استراتژی استفاده از هشتگ، هیچ فرمول واحدی وجود ندارد. عملکرد هشتگ‌های مورد استفاده خودتان را دنبال کنید تا ببینید کدامیک با مخاطبین شما بیشتر ارتباط برقرار کرده و منجر به افزایش تعامل می‌شوند. سپس این ویژگی‌ها را مستندسازی کنید تا به شما جهت تنظیم دقیق استراتژی برای پست‌های آینده کمک کنند.

هرچند هشتگ‌ها راه خیلی خوبی برای پیدا شدن هستند اما بیش از حد روی آنها متمرکز نشوید. اینستاگرام محتوای خوب و فوق العاده را به هشتگ‌ها الویت می‌دهد. شرط کیفیت، استفاده کم از هشتگ‌های مرتبط است. هشتگ‌های برندسازی شده‌ای با چشم انداز بلندمدت و با هدف رسیدن به مخاطبین جدید و شروع یک مکالمه ایجاد کنید.

به عنوان مثال اکانت J Crew را در نظر بگیرید. هشتگ #jcrewalways این برند، مشتریان را تشویق به برقراری ارتباط با آن می‌کند تا از لباس‌های خودشان عکس بگیرند و شانس معرفی شدن در پروفایل J Crew را پیدا کنند.

اشتباه در اینستاگرام

۳٫ تبلیغ بیش از حد خود

اینستاگرام نیاز به تعاملی بودن دارد. تبلیغ بیش از حد خودتان یکی از ضد تعاملی ترین کارهایی است که می‌توانید در این پلتفرم انجام دهید. این کار باعث می‌شود که شما مستاصل و خسته کننده به نظر برسید.

این مطلب را هم بخوانید  آیا برای پیشرفت در کار حرفه ای نیاز به حضور در شبکه های اجتماعی داریم؟

شاید ده‌ها داستان فوق العاده درباره کسب و کار خودتان داشته باشید که بازگو کنید، اما سعی نکنید همه آنها را یک باره تعریف کنید. مشاهده ۵ عکس پی در پی از یک اکانت در فید اینستاگرام عامل طرد بسیاری از کاربران است.

آخرین باری که یک پست غیرمعمولی، بامزه، جذاب یا به موقع منتشر کردید کی بود؟ اگر به خاطر ندارید پس احتمالاً شما هم جز برندهایی هستند که دائماً مخاطبین خودشان را با محتوای تبلیغی خسته کننده آزار می‌دهند.

نحوه اجتناب از این اشتباه در اینستاگرام : تبلیغ برندتان در اینستاگرام بدون تعریف و تمجید بیش از حد و با استفاده از خلاقیت. بدون توجه به تعداد کلمات در پست اینستاگرام ، یک پست جذاب معمولاً منجر به تحریک یک احساس شده و بعد کپشنی برای آن نوشته می‌شود که منجر به یک عکس العمل می‌شود.

بعلاوه، اگر محتوای زیادی برای پست کردن دارید و یا می‌خواهید به صفحات سایت‌تان لینک بزنید با توجه به اینکه پیوند مجاز نیست در اینستاگرام از امکانات تعاملی اینستاگرام مثل استوری، لایو یا AMA (از من بپرسید) استفاده کنید.

به عنوان مثال Everlane را در نظر بگیرید. او از مخاطبین خودش درخواست می‌کند استوری‌های اینستاگرام را ببینند تا با داستان‌هایی که پشت لباس‌های او وجود دارند آشنا شده و هر سوالی درباره لباس‌ها دارند از او بپرسند.

اشتباه در اینستاگرام

۴٫ محتوایی که بیش از حد جلا داده شده است

برندهای جدید و شناخته شده، هر دو برای نشان دادن توجه فوق العاده زیادشان به جزئیات و سرمایه گذاری زیاد روی زمان و مهارت، مطالبی پر زرق و برق منتشر می‌کنند. هدف آنها این است که به مخاطبین القاء کنند برندشان اهمیت زیادی برای کیفیت قائل است.

هرچند این رویکرد باشکوه و خاص است اما از طرفی می‌تواند باعث کاهش بهره وری مورد نظر شود. به عنوان مثال  The Guardian با تحلیل داده‌های اینستاگرامش به این نتیجه رسید که تولید ویدیوهای پرزرق و برقی که خیلی روی آنها کار شده باشد، منجر به ایجاد نتیجه مورد نظر نمی‌شود.

نحوه اجتناب از این اشتباه در اینستاگرام : مردم بیشتر با محتوای معتبر و قابل اعتماد ارتباط برقرار می‌کنند. بنابراین باید برند شما بیشتر به بازنشر لحظه‌های واقعی تر متمرکز شود.

برای تولید محتوای قابل اعتماد، سادگی بسیار مهم و کلیدی است. ترکیبی از محتوای ایستا و ویدیو که مردم، مکان‌ها و اشیاء را به روشی خلاقانه به تصویر بکشد باعث می‌شود که پست‌ها قابل اعتمادتر شوند.

۵٫ جمع آوری فالوور، لایک و کامنت با کمک ربات

با توجه به حرکت اینستاگرام به سمت تبلیغات پرداختی، جذب فالوور طبیعی در این پلتفرم سخت تر از قبل شده است. شاید برای شما هم وسوسه انگیز باشد که از روش به ظاهر آسان استفاده کنید یعنی استفاده از ربات. با پرداخت مبلغی ناچیز می‌توانید در عرض چند ساعت هزاران فالوور جدید جذب کنید. اما چنین حرکاتی مثل خرید “لایک”، “فالوور” و “کامنت” باعث می‌شود که از هدف خودتان بسیار دورتر شوید.

هر چند با این روش می‌توانید تعامل و فالوور جعلی و تقلبی جذب کنید اما بعید است که این افراد از شما خرید کنند یا حتی خط سیر و مسیر حرکت خریدار را طی کنند. فایده داشتن صدها هزار فالوور که هیچ وقت با محتوای شما تعامل ندارند، چیست؟

این مطلب را هم بخوانید  چگونه یک استراتژی بازاریابی اینستاگرام تهیه کنیم؟

نحوه اجتناب از این اشتباه در اینستاگرام : تنها راه برای رشد مستمر فالوورهای شما در اینستاگرام این است که دائماً محتوای فوق العاده و خوب منتشر کنید.

۶٫ ایجاد استراتژی بدون فکر

ایجاد استراتژی بدون فکر و به صورت کورکورانه هیچ فرقی با نداشتن استراتژی ندارد. این رویکرد اغلب مواقع منجر به شکل گیری تعداد زیادی استراتژی برای اینستاگرام می‌شود. شما هم زمان همه چیز را امتحان می‌کنید و در نهایت هیچ کار مفیدی انجام ندادید.

نحوه اجتناب از این اشتباه در اینستاگرام : تنها یک استراتژی با یک هدف داشته باشید؛ این هدف می‌تواند جذب ترافیک به وبسایتتان، آگاهی سازی درباره برندتان یا هر چیز دیگری باشد. بررسی تحلیل‌های مناسب در اینستاگرام به شما کمک می‌کند تا به استراتژی خودتان پایبند بمانید. (از توجه بیش از حد به تعداد فالوورها خودداری کنید) شاخص‌های کلیدی عملکرد (KPI) در شبکه‌های اجتماعی به شما کمک می‌کند تا استراتژی خودتان را طوری بسازید یا بهبود دهید تا بتوانید به هدف موردنظرتان دست پیدا کنید.

شاید این سئوال برای شما پیش آمده باشد که پیغام rate instagram چیست ؟ منظور همان نرخ تعامل  است. در واقع نسبت میزان تعامل کنندگان با پست (لایک، کامنت، ذخیره) به کل کسانی که اون پست خاص رو مشاهده کرده‌اند . نرخ تعامل یکی از معیار های تحلیل صفحه در اینستاگرام است که با داشتن یک استراتژی خوب می بایستی آنرا بهینه کنید.

جمع بندی

اگر در اینستاگرام درست عمل کنید می‌توانید یک اجتماع بزرگ و وفادار تشکیل دهید تا به شما برای رشد بیزنس یا برندتان کمک کند. برای دستیابی به این هدف نیاز به تعامل واقعی از سوی افرادی دارید که واقعاً به محتوا و برند شما علاقمند باشند. این مخاطبین منشن‌های باکیفیتی برای شما فراهم می‌کنند که قدرت آن معادل با بازاریابی دهان به دهان است و تعداد منشن در اینستاگرام هم دارای اهمیت است.

یک نکته دیگر اینکه سعی نکنید حداکثر تعداد اکانت اینستاگرام را ایجاد کنید. پیشنهاد من ایجاد یک اکانت برای فعالیت‌های کسب و کارتان و یکی دیگر برای علاقه‌مندی‌های شخصی‌تان میباشد.

همچنین ریست تنظیمات اینستاگرام را فقط در صورت نیاز انجام دهید و در هر مرحله از فعالیت اینستاگرام تان با مشکلی مواجه شدید سریعا گزارش مشکل اینستاگرام را ارسال کنید.

با اصلاح این شش اشتباه در اینستاگرام از طریق چند تغییر ساده، اکانت اینستاگرام شما تبدیل به ارزشمندترین دارایی شما در بازاریابی خواهد شد.

اشتراک گذاری:
برچسب ها: اینستاگرام
در اینستاگرام
ما را دنبال کنید!

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

خرید لایک اینستاگرام

خرید لایک اینستاگرام چه ضررهایی برای برند شما دارد؟

نرخ تعامل اینستاگرام

۹ نکته جهت بهبود نرخ تعامل اینستاگرام

جذب ترافیک وبلاگ از طریق اینستاگرام

جذب ترافیک برای وبلاگ از طریق اینستاگرام با یک برنامه ریزی آسان

کمپین بازاریابی اینستاگرام

۹ نکته برای ایجاد کمپین‌های بازاریابی موفق در اینستاگرام

اینستاگرام مارکتینگ

اینستاگرام مارکتینگ

استراتژی بازاریابی اینستاگرام

چگونه یک استراتژی بازاریابی اینستاگرام تهیه کنیم؟

قدیمی تر 7 محرکی که باعث می‌شود افراد محتوای شما را به اشتراک بگذارند
جدیدتر چک لیست ضروری برای تولید محتوایی ارزشمند

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:

مطالب پربازدید

  • طراحی صفحه اصلی سایت ۲۸ نمونه از برترین طراحی‌ های صفحه اصلی سایت
  • آموزش نحوه برنامه ریزی برای شروع یک کسب و کار اینترنتی
  • تحقیق کلمات کلیدی تحقیق کلمات کلیدی را چگونه در ۳ مرحله ساده انجام دهید؟
  • استراتژی کسب و کار اینترنتی ۵ گام مهم استراتژی بازاریابی اینترنتی چیست؟
  • الگوریتم اینستاگرام الگوریتم اینستاگرام چگونه کار می کند؟
  • اتوماسیون بازاریابی اتوماسیون بازاریابی چیست و چطور می توان از آن استفاده کرد؟
  • سئو داخلی یا سئو on page سئو داخلی چیست؟ (آموزش کامل سئو on page)
  • تجارت دانش چیست؟ تجارت دانش چیست؟
  • مطالعه بازار هفت دلیل اهمیت تحقیقات بازار برای کسب و کارها
  • عکس برای پست اینستاگرام چگونه با موبایل عکس برای پست اینستاگرام بگیریم؟
محصولات
  • آموزش سئو تکنیکال
    آموزش سئو تکنیکال
  • گاراژ دیجیتال گوگل
    گاراژ دیجیتال گوگل
درباره آرکاد

جدیدترین مطالب و آموزش ها در زمینه کسب و کار اینترنتی را در سایت آرکاد مشاهده کنید.

Arkad.ir
  • اصفهان خیابان باغ دریاچه کوچه بهار پلاک 7
  • 09338874808
  • 03145227366
  • arkad.biz@gmail.com
دسترسی سریع
  • آموزش سئو
  • سئو داخلی
  • سئو تکنیکال
  • تحقیق کلمات کلیدی
  • ایمیل مارکتینگ
  • اینستاگرام مارکتینگ
  • اتوماسیون بازاریابی
دسته‌ها
  • ایمیل مارکتینگ (۱۱)
  • بهینه سازی سایت (۱۲)
  • تولید محتوا (۲۸)
  • دیجیتال مارکتینگ (۲۸)
  • سئو (۴۸)
  • شبکه های اجتماعی (۲۰)
  • طراحی سایت (۱۰)
  • کسب و کار اینترنتی (۱۹)
تمامی حقوق برای سایت آرکاد محفوظ می باشد.

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت